Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Jeszcze więcej abonentów UPC może oglądać telewizję METRO

Data publikacji: 22 sierpnia 2018 Data aktualizacji: 22 sierpnia 2018 RSS
Należący do Grupy TVN Discovery Polska kanał METRO został właśnie włączony do dwóch kolejnych pakietów telewizyjnych UPC. Tym samym, obok klientów korzystających z pakietu Max, kanał METRO będą mogli również oglądać klienci pakietów Select oraz Start HD. Łącznie stację będzie mogło oglądać blisko milion abonentów operatora.

- METRO to kanał w kompleksowy sposób odpowiadający na oczekiwania widzów, którzy z jednej strony poszukują kina na światowym poziomie, z drugiej zaś różnorodnej rozrywki, będącej źródłem wiedzy i inspiracji. Chcemy, aby naszą ofertą mogli się cieszyć absolutnie wszyscy polscy widzowie, a szersza dystrybucja u największego operatora telewizji kablowej w Polsce z powodzeniem pomaga nam ten cel realizować – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członek Zarządu Grupy TVN Discovery Polska.

Trzon oferty programowej telewizji METRO - dostępnej bezpłatnie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej oraz u większości operatorów kablowych i satelitarnych - stanowią polskie i hollywoodzkie hity kinowe, interesujące seriale kryminalne i obyczajowe oraz fascynujące dokumenty. Uniwersalną ofertę kanału uzupełniają programy rozrywkowe, publicystyczne, a także filmy animowane dla dzieci.

Jesienią METRO zaskoczy swoich widzów kilkoma premierowymi serialami, wśród których znajdą się m.in. dokument „Bimbrownicy” pokazujący trudną codzienność amerykańskich bimbrowników, program „Nagi instynkt przetrwania”, w którym zdani tylko na siebie bohaterowie muszą przetrwać w ekstremalnych warunkach, a także „Bear Grylls: Szkoła przetrwania”, w którym Bear Grylls - brytyjski podróżnik, alpinista i popularyzator sztuki przetrwania udowadnia, że człowiek jest w stanie przetrwać nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Na kanale METRO nie zabraknie także atrakcji dla fanów dobrego kina. W jesienne wieczory, codziennie o godzinie 20.00 w paśmie filmowym będzie można obejrzeć takie hity jak: „Obcy - 8. pasażer „Nostromo” czy „Obcy – decydujące starcie”. W ofercie pojawią się również inne propozycje jak: „Romeo i Julia” czy „Miasto cienia”.

Pozostałe informacje

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  |
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  |
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  |
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej
12345 ...59 Następne
Przejdź do:/59