Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Fantastyczna Wielkanoc w TVN

Data publikacji: 19 kwietnia 2017 Data aktualizacji: 19 kwietnia 2017 RSS
W świąteczny weekend (14 – 17 kwietnia) Grupa TVN zanotowała ponad 26% udziału w grupie 16 – 49. HGTV Home & Garden oraz TTV pobiły swoje rekordy oglądalności!

TVN była najchętniej oglądaną telewizją w świąteczny weekend. Przez cały weekend antenę główną śledziło 13,5% widowni komercyjnej (16-49). Wśród najpopularniejszych propozycji programowych znaleźli się: „Milionerzy”, „Szybcy i Wścieli 6”, „Narzeczony mimo woli” oraz „Królewna Snieżką i Łowca”.

W niedzielę wielkanocną TTV oglądało 3% widowni komercyjnej (16-49). To bezprecedensowy wyniki w historii stacji. Najchętniej oglądanymi propozycjami były programy: „Ekspres”, „Gogglebox. Przed telewizorem”, „Damy i Wieśniaczki”, „Usterka” i „Królowe życia”.

W poniedziałek HGTV Home & Garden oglądało 1,4% widzów z grupy 16 – 49. To najlepszy wynik od początku istnienia kanału, nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Formaty z udziałem Doroty Szelągowskiej były absolutnymi liderami ramówki.

TVN Style, TVN Turbo i TVN Fabuła też mogą pochwalić się świetnymi wynikami. Maksymalny udział TVN Style sięgnął ponad 1,2%, TVN Turbo prawie 1,2%, a TVN Fabuły 0,9% (grupa 16-49). Najpopularniejszy kanał informacyjny w kraju – TVN24 – w piątek śledziło prawie 3% widowni komercyjnej 16-49.

Udział wybranych stacji wchodzących w skład portfolio TVN w weekend wielkanocny (14-17 kwietnia)

SHR% (16-49)

Kanały

Piątek

Sobota

Niedziela

Poniedziałek

TVN

17,37%

12,64%

10,87%

13,30%

TTV

2,56%

2,70%

2,99%

2,93%

HGTV Home & Garden

0,75%

0,60%

0,62%

1,40%

TVN Style

1,23%

0,92%

0,83%

1,19%

TVN Turbo

0,87%

0,68%

1,18%

1,00%

TVN Fabuła

0,59%

0,41%

0,89%

0,52%

TVN24

2,98%

1,66%

1,57%

1,88%

TVN24 BiS

0,34%

0,14%

0,09%

0,33%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pozostałe informacje

Wielki Mecz 2017 - WOŚP vs. TVN!

06.06.2017  |
Kolejny Wielki Mecz już, 3 września (niedziela) na stadionie Miejskim Legii Warszawa. Tym razem zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. Gwiazdy spotkają się, aby wesprzeć Instytut ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. więcej

Sukces wiosennej ramówki

01.06.2017  | TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego
W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

TVN Media: Pozytywna opinia niezależnego audytora w sprawie działań handlowych za rok 2016

30.05.2017  |
TVN Media Sp. z o.o. poinformowała dzisiaj o pozytywnym wyniku audytu swojej Polityki Handlowej za cały 2016 rok. Zgodność działań sprzedażowych TVN Media z przyjętymi wytycznymi została potwierdzona w raporcie przygotowanym przez firmę consultingową Deloitte. więcej
12345 ...43 Następne
Przejdź do:/43