Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

„Ekskluzywne Bloki Reklamowe” wokół emocjonujących wydarzeń sportowych w ofercie Premium TV

Data publikacji: 9 maja 2017 Data aktualizacji: 9 maja 2017 RSS
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo.

Ekskluzywność bloków reklamowych polega nie tylko na emisji w bezpośredniej bliskości emocjonujących wydarzeń sportowych, ale także na ograniczonej liczbie spotów (max. 4). Daje to możliwość uniknięcia szumu komunikacyjnego i jest atrakcyjną alternatywą dla standardowego bloku reklamowego oraz sponsoringu, gdyż łączy zalety obydwu rozwiązań. Dodatkowo reklamodawca decydujący się na taką komunikację ma zapewnioną wyłączność branżową, co oznacza, że konkurencyjne marki nie pojawią w tej samej przerwie reklamowej.

Pierwsze „bloki ekskluzywne” emitowane były w niedzielę, 23.04.2017, podczas El Clásico – piłkarskiego pojedynku Realu Madryt z FC Barceloną, transmitowanego na kanale Eleven. Wydarzenie to pobiło rekordy oglądalności kanałów grupy Eleven Sports (AMR 310 927). Kolejne bloki tworzone będą dla topowych spotkań piłkarskich i innych kluczowych wydarzeń sportowych dostępnych w ofercie kanałów Premium TV.

W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 6 kanałów sportowych (Canal+ Sport, Canal+ Sport2, nSport+, Eleven, Eleven Sports, Sportklub) transmitujących tak emocjonujące wydarzenia jak: LOTTO Ekstraklasa, liga angielska (Premier League), żużlowa PGE Ekstraliga, Liga Mistrzów, Liga Europy, liga hiszpańska (La Liga), liga włoska (Serie A), liga francuska (Ligue 1), angielskie puchary, Formuła 1(R).

 

Dane: NAM, A4+, 23 IV 2017, AMR

Pozostałe informacje

Mango odnotowuje najlepszy rok od 2011 - świetne zakończenie trzyletniego procesu zmian

18.05.2017  |
Mango jest liderem w sprzedaży wielokanałowej i jedną z najbardziej znanych marek w branży handlu detalicznego w Polsce*. 2016 rok był jednym z najlepszych w dotychczasowej historii firmy. Kanał kończy trzyletni proces zmian (pod kierownictwem Larsa Buschboma) z rosnącymi przychodami, stabilnie zwiększającą się bazą klientów oraz dużą rozpoznawalnością na rynku. więcej

„Ekskluzywne Bloki Reklamowe” wokół emocjonujących wydarzeń sportowych w ofercie Premium TV

09.05.2017  |
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo. więcej

Stacje należące do Grupy TVN są dostępne w ofercie Virgin Media na terenie Wielkiej Brytanii

08.05.2017  |
Stacje ITVN, ITVN Extra oraz TVN24 są dostępne w ofercie brytyjskiego operatora - Virgin Media. Virgin Media jest częścią Liberty Global plc, największej na świecie międzynarodowej firmy oferującej cztery segmenty usług: TV kablową, szerokopasmowy internet, telefoniczną sieć komórkową stacjonarną. Liberty Global plc prowadzi działalność w ponad 30 krajach. więcej
12345 ...42 Następne
Przejdź do:/42