Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

„Ekskluzywne Bloki Reklamowe” wokół emocjonujących wydarzeń sportowych w ofercie Premium TV

Data publikacji: 9 maja 2017 Data aktualizacji: 9 maja 2017 RSS
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo.

Ekskluzywność bloków reklamowych polega nie tylko na emisji w bezpośredniej bliskości emocjonujących wydarzeń sportowych, ale także na ograniczonej liczbie spotów (max. 4). Daje to możliwość uniknięcia szumu komunikacyjnego i jest atrakcyjną alternatywą dla standardowego bloku reklamowego oraz sponsoringu, gdyż łączy zalety obydwu rozwiązań. Dodatkowo reklamodawca decydujący się na taką komunikację ma zapewnioną wyłączność branżową, co oznacza, że konkurencyjne marki nie pojawią w tej samej przerwie reklamowej.

Pierwsze „bloki ekskluzywne” emitowane były w niedzielę, 23.04.2017, podczas El Clásico – piłkarskiego pojedynku Realu Madryt z FC Barceloną, transmitowanego na kanale Eleven. Wydarzenie to pobiło rekordy oglądalności kanałów grupy Eleven Sports (AMR 310 927). Kolejne bloki tworzone będą dla topowych spotkań piłkarskich i innych kluczowych wydarzeń sportowych dostępnych w ofercie kanałów Premium TV.

W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 6 kanałów sportowych (Canal+ Sport, Canal+ Sport2, nSport+, Eleven, Eleven Sports, Sportklub) transmitujących tak emocjonujące wydarzenia jak: LOTTO Ekstraklasa, liga angielska (Premier League), żużlowa PGE Ekstraliga, Liga Mistrzów, Liga Europy, liga hiszpańska (La Liga), liga włoska (Serie A), liga francuska (Ligue 1), angielskie puchary, Formuła 1(R).

 

Dane: NAM, A4+, 23 IV 2017, AMR

Pozostałe informacje

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

15.06.2018  |
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

11.06.2018  |
Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu. więcej

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

07.06.2018  |
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC. więcej
12345 ...56 Następne
Przejdź do:/56