Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

„Ekskluzywne Bloki Reklamowe” wokół emocjonujących wydarzeń sportowych w ofercie Premium TV

Data publikacji: 9 maja 2017 Data aktualizacji: 9 maja 2017 RSS
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo.

Ekskluzywność bloków reklamowych polega nie tylko na emisji w bezpośredniej bliskości emocjonujących wydarzeń sportowych, ale także na ograniczonej liczbie spotów (max. 4). Daje to możliwość uniknięcia szumu komunikacyjnego i jest atrakcyjną alternatywą dla standardowego bloku reklamowego oraz sponsoringu, gdyż łączy zalety obydwu rozwiązań. Dodatkowo reklamodawca decydujący się na taką komunikację ma zapewnioną wyłączność branżową, co oznacza, że konkurencyjne marki nie pojawią w tej samej przerwie reklamowej.

Pierwsze „bloki ekskluzywne” emitowane były w niedzielę, 23.04.2017, podczas El Clásico – piłkarskiego pojedynku Realu Madryt z FC Barceloną, transmitowanego na kanale Eleven. Wydarzenie to pobiło rekordy oglądalności kanałów grupy Eleven Sports (AMR 310 927). Kolejne bloki tworzone będą dla topowych spotkań piłkarskich i innych kluczowych wydarzeń sportowych dostępnych w ofercie kanałów Premium TV.

W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 6 kanałów sportowych (Canal+ Sport, Canal+ Sport2, nSport+, Eleven, Eleven Sports, Sportklub) transmitujących tak emocjonujące wydarzenia jak: LOTTO Ekstraklasa, liga angielska (Premier League), żużlowa PGE Ekstraliga, Liga Mistrzów, Liga Europy, liga hiszpańska (La Liga), liga włoska (Serie A), liga francuska (Ligue 1), angielskie puchary, Formuła 1(R).

 

Dane: NAM, A4+, 23 IV 2017, AMR

Pozostałe informacje

TVN odwoła się od nieuzasadnionej decyzji zmieniającej wcześniejsze wytyczne organów podatkowych

03.07.2017  |
TVN, należąca w całości do SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE, amerykańskiej spółki notowanej na giełdzie NASDAQ, otrzymała decyzję Izby Administracji Skarbowej w związku z transakcją, która miała miejsce przed nabyciem TVN przez SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE. więcej

Wielki Mecz 2017 - WOŚP vs. TVN!

06.06.2017  |
Kolejny Wielki Mecz już, 3 września (niedziela) na stadionie Miejskim Legii Warszawa. Tym razem zmierzą się ze sobą drużyny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i TVN. Gwiazdy spotkają się, aby wesprzeć Instytut ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”. więcej

Sukces wiosennej ramówki

01.06.2017  | TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego
W maju TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była nadal najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49. Udział całego portfolio Grupy TVN zwiększył się o 10,3% w grupie komercyjnej w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej
12345 ...44 Następne
Przejdź do:/44