Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

Discovery i TVN integrują struktury: nowy, wspólny zespół zarządzający w Polsce

08.05.2018  
Warszawa, 8 maja 2018 r.: W marcu br. zakończyła się transakcja przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery. Nowy właściciel TVN ogłosił dzisiaj jeden wspólny zarząd dla obu organizacji w Polsce. Prezesem zarządu oraz dyrektorem zarządzającym Discovery i TVN zostaje Piotr Korycki, który będzie raportował do Katarzyny Kieli, szefowej Discovery w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. więcej

Grupa TVN na fali sukcesu – antena główna wygrała z konkurencją

02.05.2018  
TVN był najchętniej oglądaną telewizją w Polsce w kwietniu br. Antena główna wygrała z konkurencją w niemal każdej grupie docelowej, a kanały Grupy w ujęciu łącznym utrzymały pozycję lidera wśród widowni komercyjnej 16-49, w tym mieszkańców dużych miast i osób o wysokich dochodach. Jednocześnie poszczególne stacje tematyczne TVN pobiły kolejne rekordy popularności. więcej

TOTERAZ z ponad 250 milionami wyświetleń!

16.04.2018  
Należący do Grupy TVN serwis TOTERAZ cieszy się coraz większym zainteresowaniem użytkowników. W ciągu roku swojej działalności portal zanotował aż ćwierć miliarda wyświetleń, a jego redakcja wyprodukowała ponad 2000 materiałów wideo! więcej

TVN z 1 mln subskrybentów na YouTube

11.04.2018  
Oficjalny kanał TVN w serwisie YouTube – tvnpl – ma już milion subskrybentów. Tym samym jest pierwszym kanałem firmowym, który dołączył do elitarnego grona twórców posiadających złoty przycisk play. To także najchętniej oglądany kanał nadawcy telewizyjnego na polskim YouTube. więcej

Player na telewizorach LG

09.04.2018  
Player, najbardziej angażujący serwis VOD w Polsce, jest już dostępny na telewizorach LG. Tym samym, posiadacze wszystkich najbardziej popularnych urządzeń smart tv mogą korzystać z bezpłatnej i płatnej oferty player. więcej

Fantastyczny marzec dla TVN! Antena główna liderem w grupie komercyjnej 16-49

03.04.2018  
W marcu TVN był liderem rynku we wszystkich najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna wygrała z konkurencją w grupie 16-49, w widowni komercyjnej z dużych miast, w tym także wśród osób o wysokich dochodach. Co więcej, kanały tematyczne Grupy TVN nieustannie zwiększają swoją popularność. więcej

Discovery Communications finalizuje przejęcie Scripps Networks Interactive

06.03.2018  
SILVER SPRING, Maryland, 6 marca 2018 – Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) ogłosiło dzisiaj zakończenie akwizycji Scripps Networks Interactive (Nasdaq: SNI). Nowa firma działać będzie pod nazwą Discovery. więcej

Konferencja TV Day

15.02.2018  
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata. więcej

Najlepsze sportowe emocje tego sezonu w ofercie player+ w serwisie player

13.02.2018  
Player+, w ramach serwisu player, należącego do TVN, oferuje najlepszy sport w Internecie. Liga Mistrzów, XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Puchar Świata w skokach narciarskich – te i wiele innych wydarzeń można śledzić legalnie, na żywo, na jednej platformie, bez długoterminowych umów. więcej

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

24.01.2018  
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media. więcej

Historyczny rekord – 3 miliony widzów „Listów do M. 3”

16.01.2018  
Takiego wyniku nie miał od 17 lat żaden film! Wyprodukowana przez TVN komedia romantyczna „Listy do M. 3” przyciągnęła do kin 3 miliony widzów! więcej

Kanały własne TVN na YouTube z ponad 150 mln wyświetleń miesięcznie

10.01.2018  
TVN jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada na YouTube aż 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media. więcej
Poprzednie 12
Przejdź do:/2