Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

Discovery Communications finalizuje przejęcie Scripps Networks Interactive

06.03.2018  
SILVER SPRING, Maryland, 6 marca 2018 – Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) ogłosiło dzisiaj zakończenie akwizycji Scripps Networks Interactive (Nasdaq: SNI). Nowa firma działać będzie pod nazwą Discovery. więcej

Konferencja TV Day

15.02.2018  
W środę, 14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata. więcej

Najlepsze sportowe emocje tego sezonu w ofercie player+ w serwisie player

13.02.2018  
Player+, w ramach serwisu player, należącego do TVN, oferuje najlepszy sport w Internecie. Liga Mistrzów, XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Puchar Świata w skokach narciarskich – te i wiele innych wydarzeń można śledzić legalnie, na żywo, na jednej platformie, bez długoterminowych umów. więcej

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

24.01.2018  
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media. więcej

Historyczny rekord – 3 miliony widzów „Listów do M. 3”

16.01.2018  
Takiego wyniku nie miał od 17 lat żaden film! Wyprodukowana przez TVN komedia romantyczna „Listy do M. 3” przyciągnęła do kin 3 miliony widzów! więcej

Kanały własne TVN na YouTube z ponad 150 mln wyświetleń miesięcznie

10.01.2018  
TVN jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada na YouTube aż 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media. więcej
Poprzednie 12
Przejdź do:/2