Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

KONRAD PIASECKI DZIENNIKARZEM ROKU 2015

11.12.2015  
Konrad Piasecki, prowadzący program publicystyczny „Piaskiem po oczach” w TVN24, został zwycięzcą konkursu Grand Press i otrzymał tytuł Dziennikarza Roku 2015. więcej

ZMIANY W ZARZĄDZIE TVN: JOHN DRISCOLL I TVN ZDECYDOWALI O ZAKOŃCZENIU WSPÓŁPRACY, PIOTR KORYCKI POWOŁANY NA WICEPREZESA ZARZĄDU

06.11.2015  
TVN ogłasza, że w efekcie wspólnej decyzji o zakończeniu współpracy, John Driscoll nie będzie już pełnił funkcji Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Finansowego TVN, natomiast przez określony czas pozostanie on jeszcze w spółce w roli doradczej. więcej

TOMASZ MARSZAŁŁ OBEJMUJE STANOWISKO DYREKTORA DEPARTAMENTU MARKETINGU I KOMUNIKACJI W TVN MEDIA SP. Z O.O.

05.11.2015  
Z dniem 1 grudnia 2015 roku Tomasz Marszałł obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji w TVN Media sp. z o.o, będącej częścią TVN, wiodącej grupy medialnej w Polsce. Waldemar Ostrowski i Marek Szafarz rozstają się z firmą. więcej

TVN MEDIA I TELEWIZJA PULS PRZEDŁUŻAJĄ WSPÓŁPRACĘ BROKERSKĄ W ROKU 2016

05.11.2015  
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w 2016 roku. Tym samym trzecia telewizja komercyjna w Polsce kontynuuje współpracę z największym biurem sprzedaży reklam w kraju. więcej

SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE I TVN OGŁASZAJĄ WSPÓŁPRACĘ PROGRAMOWĄ

07.10.2015  
TVN wyprodukuje lokalną wersję amerykańskiego hitu Kitchen Crashers (Polowanie na kuchnię). więcej

TVN, WIODĄCY POLSKI NADAWCA TELEWIZYJNY, ZAWARŁ UMOWĘ NA WYŁĄCZNOŚĆ Z DISNEY MEDIA DISTRIBUTION CEE

03.10.2015  
TVN ogłosił dzisiaj podpisanie kompleksowej umowy na wyłączność z Disney Media Distribution CEE. Umowa obejmuje prawa telewizyjne (Free TV i Basic Subscription) i online (Catch-up i SVOD) do produkowanych przez studio filmów i programów telewizyjnych. więcej

TVN URUCHAMIA DRUGI KANAŁ ELEVEN SPORTS NETWORK W RAMACH SWOJEJ PLATFORMY OTT PLAYER.PL

20.08.2015  
Grupa TVN oraz ELEVEN SPORTS NETWORK ogłosiły dzisiaj start drugiego kanału ELEVEN SPORTS NETWORK – Eleven Sports – na platformie player.pl. Fani sportu będą mieli dostęp do ponad 2000 godzin transmisji na żywo rocznie na kanałach Eleven i Eleven Sports na platformie player.pl. więcej

TVN ORAZ ELEVEN SPORTS NETWORK PODPISAŁY UMOWĘ DOTYCZĄCĄ WSPÓŁPRACY W RAMACH PLATFORMY OTT

05.08.2015  
Grupa TVN oraz ELEVEN SPORTS NETWORK ogłosiły dzisiaj podpisanie umowy dotyczącej współpracy, która obejmuje dystrybucję kanałów z portfolio ELEVEN SPORTS NETWORK na platformie OTT Grupy TVN. więcej

TVN Z WYŻSZYMI PRZYCHODAMI REKLAMOWYMI I STABILNĄ SKORYGOWANĄ EBITDA W SŁABSZYM OTOCZENIU RYNKOWYM

04.08.2015  
TVN S.A. publikuje wyniki finansowe za drugi kwartał i pierwsze półrocze 2015 roku. więcej

GRUPA TVN POWOŁUJE NOWEGO CZŁONKA ZARZĄDU

03.08.2015  
Grupa TVN SA powiększa skład Zarządu i powołuje do niego Christiana Antinga ze skutkiem natychmiastowym. Christian Anting odpowiedzialny będzie za segment Digital & e-Commerce. więcej

SCRIPPS NETWORKS INTERACTIVE SFINALIZOWAŁ PRZEJĘCIE PAKIETU KONTROLNEGO TVN

02.07.2015  
Scripps Networks Interactive Inc. zrealizował umowę zakupu 52,7 procent akcji TVN od Grupy ITI oraz Grupy Canal+. więcej

TVN IDEALNYM PRACODAWCĄ 2015

13.05.2015  
TVN otrzymał pierwsze miejsce i tytuł Idealnego Pracodawcy 2015 w największym badaniu opinii studentów w Polsce – Universum Student Survey 2015 - w kategorii „Nauki humanistyczne”. Nadawca został uznany za najlepszego pracodawcę w tej kategorii po raz szósty z rzędu. TVN od lat znajduje się w czołówce zestawienia. więcej

WZROST PRZYCHODÓW REKLAMOWYCH I SKORYGOWANEJ EBITDA TVN

05.05.2015  
TVN S.A. publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r. więcej

TVN Z NAJLEPSZYMI WYNIKAMI OGLĄDALNOŚCI W KWIETNIU

05.05.2015  
Spośród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce TVN gromadził w kwietniu przed telewizorami najwięcej widzów z najbardziej poszukiwanej przez reklamodawców grupy docelowej - osób w wieku 16 – 49 lat zamieszkałych w dużych miastach. Wiosenne propozycje programowe TVN, w tym debiutujące w tym sezonie nowości, cieszyły się ogromną popularnością, a wiele z nich zdobyło pozycję lidera w swoim paśmie emisji. więcej
12 Następne
Przejdź do:/2