Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

TVN I CYFROWY POLSAT PRZEDŁUŻYŁY UMOWĘ NA DYSTRUBUCJĘ KANAŁÓW TVN

19.12.2014  
TVN SA i Cyfrowy Polsat SA podpisały porozumienia przedłużające obecną współpracę na dystrybucję płatnych i bezpłatnych kanałów nadawanych przez TVN. więcej

TVN TELEWIZJĄ 25-LECIA

12.12.2014  
Stacja TVN została uznana „Telewizją 25-lecia" podczas gali finałowej Grand Press 2014. Telewizja TVN znalazła się w gronie czterech Mediów 25-lecia, których redakcje wniosły największy wkład w rozwój wolnych mediów i dzięki którym polskie dziennikarstwo stało się zawodowe, profesjonalne, a także rozwinięte technologicznie. więcej

TVN NAJCHĘTNIEJ OGLĄDANĄ STACJĄ TV W POLSCE

02.12.2014  
Jesienna ramówka TVN była najchętniej oglądana przez widzów w Polsce we wszystkich najważniejszych grupach docelowych (4+, A16-49, A16-49 miasta 100 tys.+) zarówno w porze najwyższej oglądalności telewizji (primetime) jak i w ujęciu całodobowym. W listopadzie TVN również osiągnął najwyższe wyniki oglądalności spośród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce i utrwalił swoją pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

TVN PRZEDSTAWIA ŚREDNIOTERMINOWE OCZEKIWANIA DOTYCZĄCE SYTUACJI MAKROEKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ SPÓŁKI

19.11.2014  
Zarząd Grupy TVN spodziewa się, że roczne skonsolidowane przychody Grupy mogą osiągnąć dynamikę wzrostu na niskim jednocyfrowym poziomie za cały rok 2014, a w latach 2015-2016 tempo to może przyspieszyć do 5%-9%. więcej

TVN Z NAJWYŻSZĄ OGLĄDALNOŚCIĄ W GRUPIE KOMERCYJNEJ W PAŹDZIERNIKU 2014

05.11.2014  
TVN utrzymał w październiku pozycję lidera i najwyższe wyniki oglądalności na polskim rynku telewizyjnym wśród widzów w wieku 16 – 49 lat w ujęciu całodobowym. Dzięki wiernej widowni i ogromnej popularności wiele flagowych i całkiem nowych produkcji stacji wygrywało w swoich pasmach nadawania. TVN potwierdził także pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii programów i kanałów informacyjnych. więcej

TVN S.A. I T-MOBILE POLSKA ZAWIERAJĄ STRATEGICZNE PARTNERSTWO

03.11.2014  
TVN S.A., wiodący komercyjny nadawca telewizji w Polsce, oraz T-Mobile Polska, jeden z czołowych dostawców usług telekomunikacyjnych na polskim rynku, ogłosiły dzisiaj, że zawarły strategiczne partnerstwo i wspólnie uruchomią w najbliższym czasie nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) Strefa T-Mobile, działający pod marką Player i oferowany wszystkim obecnym i nowym klientom indywidualnym T-Mobile. więcej

GRUPA CANAL+ I GRUPA ITI DOKONAJĄ ANALIZY OPCJI STRATEGICZNYCH ZWIĄZANYCH Z POSIADANYM PAKIETEM 51% UDZIAŁÓW W GRUPIE TVN

17.10.2014  
Zarządy Grupy ITI i Grupy Canal+ informują, że w ostatnich miesiącach kontaktowali się z nimi strategiczni oraz finansowi inwestorzy, wyrażający zainteresowanie przejęciem kontrolnego pakietu akcji Grupy TVN. W odpowiedzi na to zainteresowanie podjęte zostały decyzje o przeprowadzeniu przeglądu strategicznych opcji dotyczących wspólnie posiadanego pakietu 51% udziałów w Grupie TVN. więcej

GRUPA TVN ORAZ PROSIEBENSAT1 WSPÓŁORGANIZATORAMI MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU DLA START-UPÓW

08.10.2014  
Grupa TVN wraz z ProSiebenSat1, Modern Times Group, Channel 4, Telecinco Mediaset, Antena, Dogan TV i TF1 organizują międzynarodowy konkurs dla start-upów, którego główną nagrodą jest paneuropejski budżet mediowy, umożliwiający zwycięskim start-upom ekspansję na najszybciej rozwijające się i najbardziej innowacyjne rynki w Europie. więcej

STARTUJE VEEDO.PL – NAJBARDZIEJ UTALENTOWANY SERWIS W POLSCE

16.09.2014  
W poniedziałek 15 września, należąca do TVN spółka VEEDO sp. z o.o. uruchomiła Veedo.pl – rozrywkowy portal wideo prezentujący niezwykłe talenty, wyjątkowe wydarzenia oraz hity internetu z całego świata. Serwis umożliwia dodawanie filmów przez użytkowników. więcej

‘MAM TALENT!’ Z PIERWSZĄ APLIKACJĄ SOCIAL TV W POLSCE

10.09.2014  
6 września TVN uruchomił aplikację 2nd screen „Mam Talent!" - pierwszą w Polsce aplikację social TV. Premiera towarzyszyła emisji pierwszego odcinka aktualnego sezonu programu „Mam talent!". więcej

MATERIAŁY TVN24.PL W SERWISIE MSN

08.09.2014  
TVN Media Sp. z o.o., największe biuro sprzedaży reklam w Polsce, ogłosiło, że podjęło współpracę z Microsoftem, światowym liderem branży IT, w obszarze udostępniania treści produkowanych przez tvn24.pl na nowatorskiej platformie informacyjno-rozrywkowej MSN. więcej

TVN publikuje wyniki finansowe z drugi kwartał i pierwsze półrocze 2014 roku

27.08.2014  
Poprawa sprzedaży TVN po słabszym drugim kwartale pozwala oczekiwać średniego jednocyfrowego wzrostu rocznych przychodów związanych z reklamą. więcej

TVN i Bloomberg Content Service nawiązały współpracę w Polsce

21.08.2014  
TVN Media Sp. z o.o. i Bloomberg Content Service podpisały umowę o dystrybucji materiałów wideo Bloomberg Media na potrzeby mediów w Polsce za pośrednictwem serwisu agencyjnego X-News. więcej
123 Następne
Przejdź do:/3