Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

TVN z najlepszymi wynikami oglądalności w listopadzie i w całym sezonie jesiennym

03.12.2013  
TVN osiągał najlepsze wyniki oglądalności przez trzy kolejne miesiące jesieni będąc od września do końca listopada kanałem najchętniej oglądanym zarówno w grupie 4+, jak i w komercyjnej grupie docelowej (16 – 49). więcej

Lars Buschbom obejmuje stanowisko Prezesa Zarządu Mango Media

03.12.2013  
Mango-Media ogłosiło nominację Larsa Buschboma na stanowisko Prezesa Zarządu. Lars Buschbom dołączył do Mango-Media 3 grudnia 2013 roku. Obecny Prezes Michał Cieśla będzie pełnił w firmie funkcję Dyrektora Operacyjnego. więcej

Premium TV rozpoczyna współpracę z Discovery Networks

12.11.2013  
TVN Media nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego na kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce. Począwszy od 1 stycznia 2014 roku Premium TV będzie zarządzać sprzedażą czasu antenowego dla następujących kanałów z portfolio Discovery Networks: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Działaniami z zakresu brand partnership będzie nadal zarządzał dedykowany zespół wewnątrz Discovery Networks, oferując klientom reklamowym najlepsze z możliwych zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoringu oraz brandowanego contentu. więcej

Znakomite wyniki Grupy TVN dzięki doskonałemu otwarciu sezonu jesiennego

08.11.2013  
Grupa TVN opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał i dziewięć miesięcy 2013 r. więcej

W październiku TVN ponownie na pozycji lidera oglądalności

05.11.2013  
W październiku TVN potwierdził pozycję lidera rynku we wszystkich najważniejszych grupach docelowych, osiągając wyniki lepsze od konkurencji i będąc najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce. W komercyjnej grupie docelowej (16-49) widzów z dużych miast udział stacji wyniósł 19,5% w peak time i 17,1% w ujęciu całodobowym i był w obu przypadkach wyższy niż we wrześniu. więcej

Oo 1 stycznia 2014 roku kanał TVN24 Biznes i Świat zastąpi TVN CNBC

08.10.2013  
Spółka TVN SA (TVN) otrzymała zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na nadawanie kanału TVN24 Biznes i Świat. Od 1 stycznia 2014 roku zastąpi on działający obecnie TVN CNBC. W ofercie programowej stacji znajdą się informacje o profilu biznesowym uzupełnione o tematykę międzynarodową. więcej

Nowy Dyrektor Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej/ Rzecznik Prasowy TVN SA

03.10.2013  
Z dniem 3 października 2013 r. Emilia Ordon objęła stanowisko dyrektora Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN SA („TVN”). Jest również rzecznikiem prasowym TVN. więcej

Świetny start jesiennej ramówki TVN

10.09.2013  
W pierwszym tygodniu września (2-8/09) TVN osiągnął znakomite wyniki oglądalności. Udział stacji w grupie komercyjnej 16-49 lat wyniósł 15,4% (cała doba). Aż 7 z 10 najchętniej oglądanych w tym czasie pozycji programowych stanowiły programy z ramówki TVN. więcej

Grupa TVN ogłasza warunki emisji obligacji Senior Notes

06.09.2013  
Grupa TVN, wiodąca grupa medialna w Polsce, ogłosiła warunki emisji obligacji Senior Notes o stałym oprocentowaniu, o łącznej wartości nominalnej 430 milionów EUR zapadających w 2020 r. Obligacje „Senior Notes” zostaną sprzedane po cenie równej 100% i uprawniają do odsetek w wysokości 7,375% płatnych w półrocznych okresach począwszy od 15 grudnia 2013 r. z terminem wymagalności w dniu 15 grudnia 2020 r. więcej

TVN S.A. zamierza wyemitować obligacje “Senior Notes”

05.09.2013  
Zarząd TVN S.A. ogłosił, że jego Spółka zależna TVN Finance Corporation III AB zamierza zaoferować do sprzedaży obligacje Senior Notes o wartości nominalnej 430 mln EURO i terminie zapadalności w 2020 r. J.P. Morgan Securities plc, londyński oddział Deutsche Bank AG, Nomura International plc oraz BNP Paribas pełnią rolę zarządzających budową księgi popytu. więcej

Kanały Disneya rozpoczynają współpracę reklamową z PremiumTV

04.09.2013  
Od września 2013 roku Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior wejdą do oferty Premium TV, działającej w ramach TVN Media sp. z o.o. i oferującej nadawcom reprezentację handlową. W tym miesiącu w Premium TV będzie już dostępny czas reklamowy wszystkich trzech kanałów na październik 2013. więcej

Materiały wideo kilkunastu stacji TV w ofercie Agencji TVN

20.06.2013  
Na podstawie umowy podpisanej pomiędzy TVN Media i European News Exchange (ENEX) Agencja TVN będzie w Polsce wyłącznym dystrybutorem materiałów wideo produkowanych przez: niemiecką Grupę InfoNetwork (RTL Deutschland, RTL II, Ntv, VOX), RTL Letzebuerg (Luksemburg), M6 (Francja), SIC (Portugalia), Channel 2 (Izrael), PRO TV (Rumunia), TV 2 (Dania), VTM (VMMA) (Belgia), MTV 3 (Finlandia). To pierwsza tego typu umowa w historii ENEX-u. więcej

Wyniki finansowe Grupy TVN za 2012 rok

28.02.2013  
Grupa TVN osiągnęła cele na rok 2012 poprzez wdrożenie skutecznych działań oszczędnościowych w trudnym otoczeniu rynku reklamy telewizyjnej. Jednocześnie odzyskała wiodącą pozycję wśród polskich widzów. więcej

Agencja TVN i AP kontynuują współpracę agencyjną

27.02.2013  
Agencja TVN i Associated Press (AP) przedłużyły o kolejne 2 lata rozpoczętą w 2009 r. współpracę agencyjną. Agencja TVN będzie dostarczać newsowe materiały wideo z Polski do dalszej dystrybucji wśród klientów AP na całym świecie. więcej
12 Następne
Przejdź do:/2