Biuro Prasowe

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 65 00
tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

Serial TVN bije rekordy w Internecie

18.12.2012  
Serial „Julia”, oprócz wiernej widowni przed telewizorami, przeciąga również ogromną liczbę internautów, odnotowując w sieci 76,6 miliona wyświetleń. więcej

Jesienna oferta TVN najpopularniejsza wśród widzów i internautów

06.12.2012  
Jesienna ramówka TVN okazała się najlepszą ofertą programową na polskim rynku telewizyjnym. Zarówno w listopadzie, jak i w całym sezonie jesiennym (1 września – 30 listopada) TVN był liderem rynku pokonując swoich konkurentów w najważniejszych pasmach. Dodatkowo TVN odnotował najlepsze wyniki we wszystkich grupach istotnych dla reklamodawców. Pozycje programowe TVN miały również rekordową liczbę wyświetleń online. więcej

nc+ lider płatnej telewizji premium w Polsce

30.11.2012  
GRUPA CANAL+ i GRUPA TVN ogłaszają sfinalizowanie umów o strategicznym partnerstwie i przystępują do połączenia swoich platform płatnej telewizji, n i CYFRY+, tworząc tym samym nc+, wiodącego operatora płatnej telewizji premium w Polsce. więcej

CANAL+ Cyfrowy i Grupa TVN rozpoczynają współpracę w ramach TVN Media - największego Biura Reklamy na polskim rynku

26.11.2012  
CANAL+ Cyfrowy rozpoczyna współpracę z Premium TV – projektem TVN Media, oferującym reprezentację handlową innym nadawcom. Od stycznia 2013 roku Premium TV będzie sprzedawało czas reklamowy wszystkich autorskich kanałów z rodziny CANAL+ i kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowego. więcej

TVN liderem rynku w październiku

05.11.2012  
Jesienna ramówka TVN pozostaje najlepszą ofertą programową na polskim rynku telewizyjnym. Po udanym wrześniu, również w październiku 2012 r. główne pozycje programowe TVN były liderami rynku w godzinach swojego nadawania, a TVN najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce, we wszystkich najważniejszych grupach. więcej

Viacom rozpoczyna współpracę z Premium TV

26.10.2012  
Grupa TVN nawiązała współpracę w ramach Premium TV z największym międzynarodowym nadawcą kanałów tematycznych obecnym na polskim rynku. Od 1 stycznia 2013 roku Premium TV będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego w stacjach z portfolio Viacom: MTV, Comedy Central, Comedy Central Family, Viva, VH1, ViacomBlink, Nickelodeon. więcej

Spektakularny wynik TVN24

15.10.2012  
TVN24 jako jedyna stacja w Polsce pokazywała na żywo niezwykły wyczyn Felixa Baumgartnera. Transmitując jego skok z „krawędzi kosmosu” TVN24 przyciągnęła najwięcej widzów spośród wszystkich kanałów w Polsce, pokonując m.in. nadawane w tym czasie Wiadomości w TVP. więcej

TVN bezkonkurencyjny we wrześniu

01.10.2012  
Jesienna ramówka TVN okazała się najlepszą ofertą programową na polskim rynku telewizyjnym, podbijając publiczność. We wrześniu 2012 r. główne pozycje programowe TVN były liderami rynku w godzinach swojego nadawania, a TVN najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce, we wszystkich najważniejszych grupach. więcej

UOKiK udzielił TVN bezwarunkowej zgody na sprzedaż większościowego pakietu akcji Grupy Onet.pl S.A.

18.09.2012  
W dniu dzisiejszym Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) udzielił TVN bezwarunkowej zgody na sprzedaż większościowego pakietu akcji Grupy Onet.pl S.A. spółce Ringier Axel Springer Media AG. Decyzja ta pozwala Ringier Axel Springer Media oraz TVN więcej

UOKIK wydał bezwarunkową zgodę na połączenie platform Cyfra+ i ‘n’

17.09.2012  
UOKiK wydał bezwarunkową zgodę na połączenie platform Cyfra+ i ‘n’. Decyzja została wydana po dokładnym i szczegółowym postępowaniu w sprawie koncentracji, prowadzonym przez UOKiK od kwietnia 2012 roku z upoważnienia Komisji Europejskiej. Zgoda na połącze więcej

Spektakularne otwarcie sezonu TVN

10.09.2012  
1 września TVN wystartował z jesienną ramówką, która już w pierwszym tygodniu emisji podbiła serca polskiej publiczności. W dniach 1-7 września 2012 r. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce. więcej

TVN S.A. i Ringier Axel Springer Media AG uzgodniły strategiczne partnerstwo w odniesieniu do Onet.pl

04.06.2012  
TVN S.A. (“TVN”), wiodąca grupa medialna w Polsce ogłasza, że osiągnęła porozumienie z Ringier Axel Springer Media AG z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii ("RAS") w sprawie utworzenia strategicznego partnerstwa w odniesieniu do Grupy Onet.pl S.A. ("Onet"). więcej
12 Następne
Przejdź do:/2