Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej

Jeszcze więcej abonentów UPC może oglądać telewizję METRO

22.08.2018  
Należący do Grupy TVN Discovery Polska kanał METRO został właśnie włączony do dwóch kolejnych pakietów telewizyjnych UPC. Tym samym, obok klientów korzystających z pakietu Max, kanał METRO będą mogli również oglądać klienci pakietów Select oraz Start HD. Łącznie stację będzie mogło oglądać blisko milion abonentów operatora. więcej

„Pitbull. Ostatni Pies” tylko w player+

13.08.2018  
Od poniedziałku, 13 sierpnia tylko w player+ dostępny jest najnowszy obraz Władysława Pasikowskiego „Pitbull. Ostatni pies”. To nie lada gratka dla fanów, ponieważ serwis oferuje film na dwa tygodnie przez premierą w innych serwisach VoD. więcej

Więcej kuchni, wnętrz, podróży oraz edukacyjnych propozycji dla najmłodszych od nc+ w player bez opłat

06.08.2018  
Od teraz użytkownicy player mogą oglądać bez opłat wybrane autorskie programy z kanałów tematycznych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+. Tym samym player poszerza bezpłatną ofertę o kolejne pozycje. więcej

Pierwszy raport Adnation w polsce – badanie zrealizowane na zlecenie TVN Media

03.08.2018  
W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził w Polsce badanie AdNation. To międzynarodowy projekt badawczy realizowany na rynkach całego świata, którego celem jest sprawdzenie, jak postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji pracownicy branży reklamowej, a jak odbiera je reszta społeczeństwa. więcej

Top of the Top Sopot Festival 2018

19.07.2018  
W dniach 14-16 sierpnia, w ramach kolejnej edycji Top of the Top Sopot Festival, na scenie Opery Leśnej wystąpi ponad 60 wykonawców, w tym 14 zagranicznych gwiazd. Gośćmi specjalnymi będą m.in. Anastacia, James Arthur, Aloe Blacc i Welshly Arms. Wszystkie koncerty będzie można zobaczyć na antenie stacji TVN. więcej

TVN i WOŚP zapraszają na Wielki Mecz!

16.07.2018  
W niedzielę, 9 września na murawie stadionu przy ulicy Łazienkowskiej w Warszawie po raz kolejny spotkają się drużyny TVN i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na ich czele staną Grzegorz Kajdanowicz i Jurek Owsiak, a gospodarzami imprezy będą Agnieszka Woźniak-Starak i Filip Chajzer. Tegoroczna edycja Wielkiego Meczu wesprze zakup karetki noworodkowej dla Kliniki Neonatologii Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. więcej

TVN Media i Edipresse Polska rozpoczynają strategiczną współpracę w obszarze wideo on-line

09.07.2018  
Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo. więcej

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

15.06.2018  
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Player+ BOX wchodzi na rynek – rewolucja w sposobie korzystania z telewizji

11.06.2018  
Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu. więcej

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

07.06.2018  
Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC. więcej

Brygida Grysiak redaktorem ds. standardów i dobrych praktyk dziennikarskich w Grupie TVN

06.06.2018  
Od 1 czerwca br. Grupa TVN utworzyła w strukturach Departamentu Newsów TVN stanowisko redaktora ds. standardów i dobrych praktyk dziennikarskich. Funkcję tę objęła wieloletnia dziennikarka TVN24 – Brygida Grysiak. TVN jest pierwszą redakcją w Polsce, która – idąc za doświadczeniem redakcji amerykańskich - wprowadziła takie rozwiązanie. więcej
123 Następne
Przejdź do:/3